söndag 15 maj 2011

Tänkbara tävlingar 2011 - Team Torsken

Kanske någon av dessa tävlingar vore något för Team Torsken 2011?

Mariefred
I mariefred har de en 24-timmars gäddtävling den 1 juli. Låter lite spännande :)

Västerås
Sportfiskebodens gäddmästerskap annordnas i Västerås nästa söndag. Jag är tyvärr borta då.

Fagersta
Gösnatta. En tävling jag kom 11a i förra året. Körs torsdagen innan midsommar. Skulle vara grymt roligt att testa igen.

St:Annas skärgård
I slutet av oktober är det KM i gäddfiske.

Nyköping
Höstgäddan avgörs i slutet av september i Nyköping.

Uppsala
Svenska Gäddklubbens mälarträff brukar hållas i Uppsala i början av juni.

Åland
MaPa-fishing på Åland, i september anordnas en stor gäddtävling på Åland

4 kommentarer:

  1. Jag bokar in mig i båten vilken helg vi än väljer, så då är vi minst en i alla fall :)
    Nyköping i september känns väl ganska hett?!

    SvaraRadera
  2. Nyköpingstävlingen kan jag vara med på också! Möjligen även mariefredstävlingen 1a juli, måste få schema först bara.

    SvaraRadera
  3. Låter kul jag e också på om det går.

    SvaraRadera
  4. Vore grymt kul att ta hem nån tävling :)15.000 vinner man om man tar största gäddan i kalix gäddfisketävling! Vore fina pengar ;)

    SvaraRadera