söndag 29 januari 2012

AVSÖJANDEN I TEAM TORSKEN


Med bara ett par veckor till min födelsedag så börjar jag kanske få lite 30-års kris iallafall. Jag kände att jag var tvungen att köpa något. Sagt och gjort så har jag hittat en båt som jag spånat på ett par säsonger. Jag insåg att det är lite för dyrt att köpa hus i hägerstens området så kände jag att då får det bli lägenhet och båt istället.

En galet bra trolling båt som kommer till stor nytta ivår när Laxen vankas runt vårkanten. nu ska det fixas lite med trollingmast, pulkor, ekolod och en bra Plotter. sen så ligger laxen risigt till.
Med handen på hjärtat så tror jag att den blir riktigt kul att åka i kanske man slipper att blåsa inne i år som det blev förra året. och man kanske sitter lite bättre när man ska ligga ute och puttra en hel dag.

1 kommentar:

  1. Jäklar vilken båt! Ser ut som du kommer ta dig ut rätt snabbt till landsort framöver! Skönt att kunna gå in och värma sig också...

    SvaraRadera